Me ena giati  

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Emeina edw pali k esu dn mou milas den me 8es 

Den me agapas
Kai egw anapolw oti eimastan palia,ekinon ton kairo
Sou lega sagapw k esu m eleges sagapw polu
Sou lega gluko m k mou eleges sagapw morw mou

Ma tora tipota den einai opws tote
Ola allaksan,xanw thn gh katw apo ta podia mou
Den einai auth h zwh,pou 8a kaname mazi
To xame uposxe8ei,alla ta pragmata allaksan dn 8a eisai pia ekei
Sto meros pou 8a diname rantevou k 8a xtizame mia kainouria zwh
Kai emeina loipon me ena megalo GIATI!!
Giati na pligwnomai etc?Giati egw?Ti ekana?Na pe8anw kalutera!
TO PROTIMW!
To megalutero giati,einai pws den me 8es allo esu
Giati?Ekana kati kako?Ti ekana gamw??
Allo ena giati einai oti uparxei stin sxesh mas nekrikh sigh!
Kai egw o malakas kanw ka8e mera proseuxh,sta matia sou..
ali8hnh na vgei kai na maste k to allo prwi mazi
Ta giati omws mazeutikan k eginan polla.
H agaph mas pleon to plhrwnei akriva
Den kserw ti allo na kanw pia
E eimai autos pou eimai,me 8es den me 8es se agapw
Me koroideveis den me koroideveis egw 8a eimai edw
Kane oti 8es alla na ksereis...
Panta se agapousa,k akoma sagapw kai pws oti k na mou kaneis egw 8a kanw ton trelo
Auth omws den einai agaph...pernei allo monopati
Kai se osa pistepsa,twra axrhstepsa den exw dunamh oute ena erwtimatiko na valw
se auto pou me apasxolei...
TO GIATI!! GAMW !! GIATI:????
Ma einai aplo.ok kai katanohto.Egw eimai enas malakas pou ena koritsi agapw
Niw8eis brO??
Twra ka8omai k stixo ftiaxnw edw,gia na ths diksw poso thn agapw alla kai poso
kako 8ewrw na tsakwnomaste apo malakies ka8e lepto-paralepto
To aurio einai aprovlepto,ta panta allazoun mesa se ena deuterolepto
Auta eixa na pw,na ksereis oso mou les tetoia pote den 8a xarw
Oso eisai makria pote den 8a xarw,telos lew pws to song auto den einai k to teleutaio
8a grafw mexri na pe8anw h na vare8w,alla oso mporw,me to stulo 8a polemw
Oi an8rwpoi pou me agapoun,me akoun xamwgelwntas,o Kwstas efuge tragoudwntas...
Re einai polla ta giati? mporeis na mou eksigiseis auto ti paei na pei??Giati oxi opws stin arxh?
Giati ??????????//
........
Gia auto otan gelas na 8umasai kai to GIATI,GIATI ta pio polla xamogela svinoun prin to prwi.!!!!!

AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster