Gia to mwro mou  

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009




















Se agapw moro mou,eisai h zouwla mou,to gluko mou paramuthi
Eisai oti exw kai oti agapw,ena oneiro magiko
Eisai o aggelos mou,to gluko mou to moro eisai oti exw kai oti agapw
Liga sou edwsa kai omws sagapw
Liga sou ediksa gia auto pou niw8w kai 8elw na sou pw
EINAI MIA LEKSH SAGAPW!!
sagapw pragmatika kai ponaw me ka8e pono stin dikh sou thn kardia
Grafw stixakia san kai auta oxi gia na me agapiseis pio polu
to 3erw oti me agapas oso se agapw kai esu
8elw mono na sou diksw pws eimai polu erwteumenos mazi sou
8elw an ginetai na agiksw se va8os thn psixh sou kai na afe8w,
sta va8h twn matiwn sou na xa8w kai na oneireutw
na se dw sta oneira mou na exw enan aggelo gia odhgo.
Odhgo gia enan kosmo magiko,opou kaneis allos den 8a uparxei
mono esu kai egw kai 8a me perneis aggalia kai egw 8a sou sigotragoudw
moro mou gia to poso sagapw!!
Einai o kosmos twn oneirwn mas,einai oti exei na kanei me thn agaph mas
thn agaph pou mas enwnei kai den mas afinei na zoume monoi
Eimai ena tipota xwris esena,esu eisai ta panta gia emena 
Eisai to kuma pou me agaliazei kai apo ta vasana me apalasei
Eisai h hliaxtida pou lampei sto proswpo mou,eisai oti epsaxna.
Nomizw brhka ton aggelo mou
Eisai o ouranos mou,eisai ths zwhs to fws mou
Eisai ena astro tou ouranou,lampeis k fegeis,me prostateveis apo pantou
Eisai h agaph mou,eisai to moro mou
Eisai o logos pou zw!
MORO MOU SAGAPW!!

AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster